Известие

Collapse
No announcement yet.

Selespeed - приказки с картинки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Много оригинално решение!
    Цялата тема е супер.Поздравления на участниците в нея и специално на Добромирски.

    П.П.Добромирски, казваш че при 35 бара автоматиката работи най-добре http://homepage.mac.com/paul_denyer/selespeed/page43/page8/page8.html
    тук твърдят, че се поддържа налягане между 45 и 55 бара.
    Не се ли получава твърде голяма разлика между установеното от теб налягане - 35 бара и посоченото в горния сайт?
    Last edited by Peter_71; d.m.y г., 16:18. Основание: въпрос
    ____________________________________________
    ex Alfa 146 1.6 TS 1997 , ex Lancia Delta II 1.6 16V, ex Alfa 147 2.0 TS Selespeed
    Alfa 145 1.9 JTD Extreme Remap
    Musso 2.3 DOHC

    Comment


    • #32
      Има разлика за това което колегата говори и работното налягане. Колегата говори че е напомпал сферата на 35 bar.Това значи налягането на азота което е в мембраната а не налягането на маслото в системата на селеспийда. Иначе системата НЕ РАБОТИ на 35 bar=
      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
      sprint tropheo
      155/1.8
      156/2.0 Selespeed

      Comment


      • #33
        Да сега разбрах, 35 бара е налягането на газа в сферата(хидроакумулатора).Ок мерси за пояснението.
        ____________________________________________
        ex Alfa 146 1.6 TS 1997 , ex Lancia Delta II 1.6 16V, ex Alfa 147 2.0 TS Selespeed
        Alfa 145 1.9 JTD Extreme Remap
        Musso 2.3 DOHC

        Comment


        • #34
          Колеги,благодаря на всички които помогнаха за разрешаването на моя проблем!Смених четките на помпата,бяха почти свършили,почистих колектора и за сега два дена няма проблем

          Comment


          • #35
            Привет, до колкото разбрах колегата спец по селеспиид е от Плевен, можете ли да кажете майстор за София ?
            Alfa 156 Selespeed 2001, Alfa 147 Selespeed 2002, Alfa 156 JTS FL Selespeed 2005.
            "My engine started rattling like the proverbial biscuit-tin-dwelling skeletal onanist while on holiday in deepest darkest Wales"

            Comment


            • #36
              fiore !!!
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                fiore !!!
                Аз само не разбрах fiore сервиз има ли или просто разбира много?

                В Италия ауто преди 1 седмица ми казаха, че ми тече масло от селеспиида и днес сутринта видях петно (бистро като вода) под колата точно където е селето. Сигурен съм, че е масло, но не знам дали е от селето. На таблото нямам никакви индикации, че на селе-то нещо не му е наред. Колата е '99 и нямам диспей.

                Бих искал някой дето разбира да погледне колата, за да не стане по-голям проблем после.

                Comment


                • #38
                  До колкото знам, мисля че човека просто много ги разбира селе-тата, но не мисля че има сервиз Това не пречи, ако той ти потвърди дадена диагноза направо отиваш в сервиза и им казваш това и това не е наред, можете ли да го оправите?
                  По-добре 100 пъти така, от колкото някой си чичо Гошо да ти се рови по селе-то и хал хабер да си няма и да търси проблема....
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #39
                    Много малко е вероятността да тече от робота по простата причина , че конструктивно е направен да " не тече" или поне да не се вижда , че тече.
                    Прочети 1-та страница , там подробно съм описал всичко. Разбира се , това въобще не означава, че е невъзможно да имаш външен теч. МНого по-вероятно е обаче ,
                    сферата да е поизпуснала малко от налягането си , което автоматично означава, че започва да събира по-голям обем масло, което си долял в казанчето , а нощем съдържанието от хидроакумулатора да се излива обратно в казанчето , а теча да е от преливника. На другата сутрин , просто развий капачката на селето и виж дали маслото прелива. Ако не , сваляш акумулатора, стойката под него и оглеждаш внимателно.
                    ПП: Не цапай блузката, хидравлично масло се пере САМО с кореселин.
                    ПП2: За проверка на сферата: Даваш контакт и превключваш няколко предавки докато чуеш , че помпта се включи. Изчакваш да вдигне налягане и да изключи. След това превключваш по една предавка и броиш. Ако помпата тръгне на, или след 3-тото превключване , сферата е ОК .
                    Last edited by dobromirski; d.m.y г., 07:15.

                    Comment


                    • #40
                      Дам като гледам най-вероятно е от преливника. Казаха ми да съм гледал да не остава без масло селе-то и явно съм се олял с доливането . Иначе нямам никакви проблеми за сега. Абе ще следя нещата все пак.

                      Мерси за помощта Добромирски.

                      Comment


                      • #41
                        Аз имам колата от скоро и така и не съм се заравял под капака, а и по-добре да пипа някой спец, но на пръв поглед ми се струва, че помпата не спира да работи... Или нещо друго шуми като дам контакт, но се чува едно "жужене", а колкото и да превключвам (пробвах над 30 пъти) не се чува друг шум !? Ако пък помпата работи нон стоп, как е възможно майстора да не забележи ?
                        Alfa 156 Selespeed 2001, Alfa 147 Selespeed 2002, Alfa 156 JTS FL Selespeed 2005.
                        "My engine started rattling like the proverbial biscuit-tin-dwelling skeletal onanist while on holiday in deepest darkest Wales"

                        Comment


                        • #42
                          Жуженето за което говориш предполагам е от дросела. Интересно ми е обаче, защо не чуваш помпата ?!! . Рано сутрин (когато налягането в системата е паднало) се включва при отваряне на предната врата (без контакт). Така може да установиш конкретният звук от помпата.

                          Comment


                          • #43
                            Не знам докъде стигнахте , но ако помпата работи непрекъснато нещата не са читави- Вариантите са: помпа, датчик за налягане, сфера. Дросела не жужи! Колега ако кажеш къде си в софия ще мина край теб и ще ти кажа дали жужи помпа и кой звук е от нея
                            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                            sprint tropheo
                            155/1.8
                            156/2.0 Selespeed

                            Comment


                            • #44
                              Помпата си работи нормално и дори е доста тиха, благодаря на fiore, който ми разясни някои неща. Мистерията продължава - първо веднъж на 50 км не включваше 2-ра, после след почистване на датчик и контакти се оправи, но започна да "забива" съединителя - на 1-ва колата тръгва без газ, това също го прави рядко, но редовно - един-два пъти дневно.

                              Проблема е отстранен - чрез почистване на всички букси
                              Last edited by stef_nikolaev; d.m.y г., 23:14.
                              Alfa 156 Selespeed 2001, Alfa 147 Selespeed 2002, Alfa 156 JTS FL Selespeed 2005.
                              "My engine started rattling like the proverbial biscuit-tin-dwelling skeletal onanist while on holiday in deepest darkest Wales"

                              Comment


                              • #45
                                Здравейте,

                                В този пост искам да изкажа искрените си благодарноси към създателя на тази тема - Добри. Искрено му благодаря, че се отзова на призива ми за помощ!

                                Историята ми, такава, каквато е:

                                Дойде време и аз да сменям съединител. Беше стигнал до момента, в който при подаване на газ, вдига обороти, приплъзва, придърпва и никак не върви. Обадих се за смяна на съединителя (не желая да уточнявам на кого) и разбирасе се разбрахме, както винаги. Записах си час, съединителя ми беше сменен, но разликата с преди това беше минимална. Хванах се за главата. Звъннах на майстора и го попитах дали този съединител след смяната е регулиран и ми каза, че на селето не се регулирал... Питах каква е процедурата за да се оправи колата и да си сменя предавки без проблеми (както си е била винаги) и получих отговор - трябва смяна на робота (аиде сега - хубава работа - значи все пак всички бяха прави, че това не става за нищо). Много се натъжих, че трябва пак да се барка в джоба за непредвидени ремонти и да стоя без кола цял месец!

                                Мина се време и Алберти ми каза, че имало тема във форума точно за селтата. Обдих се на човека, обясних му какъв е проблема и ми вика - "Няма проблеми. Не се плаши. Докарай я и ще я оправим.". Разказах му за съединителя и всичко, което се е случило. Пича закачи колата на диагностика, видя какво е състоянието и да се опита да калибрира скоростите веднага, но не се получи (имаше прекалено голяма разлика между моментното състояние на хода на съединитея, с това, какво трябва да бъде). Разглоби колата за нула време и - О,чудо!!! Съединителя се регулирал!!!! И то чрез въртене на един болт!!!! Вкара съединителя горе долу в работни стойности и я закачи пак на диагностика. Скоростите се калибрираха без никакви проблеми и колата стана като нова - никакви проблеми с роботи няма, никакви приплъзвания, никакви придърпвания! Адски съм доволен - никога моето селе не е вървяло така! Направо уникално!

                                Споменах му, че и бас касата нещо не работи и преди да се осъзная, той вече беше свалил усилвателя и беше намерил проблема. Направи няколко спойки и - О, пак чудо - бас касата си работи!

                                П.С. Не е вярно, че съединителя на селето и скоростите не могат да се регулират! Всичко е в това, само да знаеш къде да пипнеш!!!

                                П.С. 2 - Не всеки проблем се решава с ново!!!

                                П.С. 3 - Май се поулях с разказа ми, нали...

                                Поздрави на всички и поменте - Селето се прави и то без проблеми!
                                Last edited by botsos; d.m.y г., 00:03.
                                Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed '00
                                Alfa Romeo 155 1.7 T.S. '94
                                Alfa Romeo 90 2.0 '87
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X